background

vrijdag 15 februari 2013

Happy day

vlieve "blogdinnen" 
Wat leuk om  jullie reacties weer te lezen op mijn vorige bericht(en)! Dank dat jullie daar even de tijd voor hebben genomen, tof. Verder wil ik ook heel graag Judith VAN HARTE WELKOM heten als nieuwe volg(st)er. Hartstikke leuk dat je mijn blog gaat volgen Judith, bedankt ;) Ik volg Judith ook al een tijdje, ze maakt o.a. heel mooie CAS kaarten, neem maar eens een kijkje, inspiratie verzekerd! 
 
Deze keer heb ik een kaartje van een heel andere stijl dan het vorige. Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij Elke Kaart Een Feestje. De uitdaging is deze week alles wat met Liefde - Valentijn en Trouwen te maken heeft. Was ik met het vorige kaartje "in een mum van tijd" klaar, kan ik dat van dit kaartje niet zeggen. Het heeft heel wat tijd gekost eer ik tevreden was. Ik had een idee in mijn hoofd en dat wilde ik kost wat kost ook uitwerken. Maar ... ik heb het voor elkaar gekregen en ben best tevreden met het resultaat, al zeg ik het zelf in alle bescheidenheid ;) De gebruikte stempels zijn van MFT en Eline. De gebruikte stansen zijn van MFT, Spellbinders en Memory Box. Het papier is van Making Memories en heet, heel toepasselijk, Je t'adore.
 
Dat was het weer voor deze schone, zonnige dag, tot "blogs",
groetjes Yolanda

19 opmerkingen:

  1. Goh Yolanda, hier mag je ook best wel tevreden mee zijn! Je kunt zien dat het je veel werk heeft gekost maar het resultaat mag er zijn! Leuk hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Yolanda, daar mag je zeker trots op zijn. Heel vrolijk, fris en lief!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, Yolanda, daar mag je zeker tevreden mee zijn :o)
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is wel heel leuk geworden! De stempels en dies heb ik vorige week ook gekocht, maar (helaas) moet ik nog even wachten tot mijn verjaardag voor ik alles mag gebruiken...
    Leuke details zie ik, ook het stik randje is super!

    Bedankt voor je warme welkom (-:
    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaarje! Leuk om met een kader te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yolanda,
    ik vind het een supermooi kaartje!!
    En wat geeft dat een voldoening als het kaartje zo wordt als je hoopte en in je hoofd had zitten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Yolanda. Erg mooi met de bloemen van papier gemaakt zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yolanda,
    Via via kwam ik op jou blog, wat een geweldige kaarten maak jij. Weer eens anders dan andere kaarten, super. Kom je ook een keer gezellig langs op mijn blog?
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt.
    Je mag idd erg tevreden zijn over het resultaat.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Yolanda, echt super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart, Yolanda!! Je andere kaartjes zijn ook zo mooi!
    Mn complimenten, ben gelijk je volger geworden:))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Yolanda,
    Gefeliciteerd met je 1ste plek bij EKEF, via dat Blog kwam ik bij jou terecht, heb je creaties bewonderd, je maakt hele mooie kaarten etc. ik ga je volgen..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Yolanda met je plaats in detop 3 van ekef. Je kaart is ook een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Yolanda,

    Gefeliciteerd met het winnen van EKEF, een topper is je kaart!!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte proficiat met je 1e plaats bij EKEF, je kaart is prachtig! Ik sta ook in de top 3, zo heb ik je gevonden. Ik heb heel even op je blog zitten kijken en besloten dat ik je wil volgen, want je maakt leuke creaties. Daar wil ik nog wel meer van zien... Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe kaart!!! Heel mooi gemaakt! Ik ben nu ook bezig met een kader. Anders, het zit nog in m'n hoofd, en kan het pas morgen maken, vandaag helaas geen tijd, als het lukt komt ie zaterdag op m'n blog!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen